برندهایی که در نبود برندهای معتبر جهانی، سهم زیادی از بازار ایران را به دست گرفتهاند. علاوه بر این مساله، ردپای افزایش قاچاق مواد غذایی هم در گزارشهای رسمی مشاهد میشود که به چالش جدی برای فعالان این صنعت تبدیل شده است. حالا سوال این است که ریشه بروز این چالشها در کجاست؟ آیا برای […]
برندهایی که در نبود برندهای معتبر جهانی، سهم زیادی از بازار ایران را به دست گرفتهاند. علاوه بر این مساله، ردپای افزایش قاچاق مواد غذایی هم در گزارشهای رسمی مشاهد میشود که به چالش جدی برای فعالان این صنعت تبدیل شده است.
حالا سوال این است که ریشه بروز این چالشها در کجاست؟ آیا برای رفع آنها راهکاری وجود دارد؟
محمدعلی جلیلی، مدیر توسعه روابط برون سازمانی و ارتباط با دولت شرکت نستله در ایران فود این هفته این موضوعات را واکاوی کرده است.