پاسخگویی و پیگیری ۳۱۲۴۵۰ تماس توسط شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق این شرکت در بازه زمانی سه ماهه پیک بار، بالغ بر ۳۱۲۴۵۰ تماس تلفنی را پاسخگویی و پیگیری نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،طی نشستی موضوع پیک بار مصرف برق  با حضور سید مهدی تقوی بازرس کل استان، مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و دیگر مسئولین شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان  در این نشست با اشاره به شرایط سخت ایام پیک بار تابستان و ناترازی تولید و مصرف برق و از جهتی باتوجه سهمیه‌های تعیین شده از سوی شرکت توانیر مدیریت بار و مصرف و ضرورت رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین به تشریح برنامه‌های مدیریت بار در حوزه‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری پرداخت.   وی در ادامه افزود: در سال جاری نزدیک به ۵۰ روز دمای هوا افزایش شدیدی نسبت به سال‌های گذشته داشت و همچنین استقرار گنبد حرارتی در کشور، شرایط اضطراری را در حوزه تامین انرژی پدید آورد که به تناوب ان از پیک ۳۲۸ مگاواتی در سال ۹۵ به پیک ۵۳۰ مگاواتی در تابستان ۱۴۰۳ رسیدیم و افزایش ۶۱,۴ درصدی را در این بازه زمانی شاهد بودیم.   مجید فرهزاد در بخش دیگری از سخنان خود به رشد ۴۱.۸ درصدی فروش انرژی از سال ۹۵ تاکنون  اشاره کرد و افزود : در بخش کشاورزی ۴۰,۴ درصد، در بخش صنعت ۸۰,۴ درصد وسایر مصارف ۵۱,۷ درصد افزایش رشد داشتیم که در حوزه ارزش افزوده و اشتغال زایی موثر بوده است.   سید مهدی  تقوی بازرس کل استان نیز ضمن بازدید از واحد دیسپاچینگ و فوریت‌های برق با اشاره به عملکرد فراتر از مطلوب مرکز فوریت‌های برق استان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی، چند راهکارپیشنهادی در زمینه های توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در ادارات بصورت متمرکز، اطلاع رسانی در مدیریت اضطراری بار بخش صنعت و انعکاس ابعاد میزان خسارت استخراج رمز ارز توسط مراکز غیر مجاز، ارائه دادند و از زحمات شبانه روزی مجموعه کارکنان این شرکت تقدیر کردند.   گفتنی است: مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق این شرکت در بازه زمانی سه ماهه پیک بار، بالغ بر ۳۱۲۴۵۰ تماس تلفنی را پاسخگویی و پیگیری نموده است.
46